Het avontuur gaat beginnen

Donderdag 27 april, de dag die zo ver weg leek en nu is het al zover.

Mijn droomreis gaat vandaag dan echt van start. Al jaren riep ik het, ooit op een dag ga ik naar Australië. Dromen werden plannen, alles werd uitgestippeld en nu worden mijn dromen gewoon daden. De laatste weken zijn voorbij gevlogen, veel geregel en geplan maar mede door geweldige mensen is alles goed gekomen.

Op zulke momenten besef je gelijk weer wat je aan andere hebt. Want mede door veel hulp, support en vertrouwen van mijn familie en vrienden kan ik deze droom waarmaken. En bij deze wil ik ze dan ook nogmaals bedanken, jullie zijn geweldig!

En nu zit ik hier dan met knikkende knieën en met een brok in m'n keel de laatste dingen te regelen. Nog een paar uurtjes en we rijden richting Schiphol en vanavond stap ik dan echt in het vliegtuig. De laatste knuffels, nog 1 x doei zeggen, nog een dikke lik van Joy en uiteraard de afscheidstranen. Pff dit blijft toch echt het moeilijkst van allemaal. Maar goed ik wou dit avontuur aan gaan en dat ga ik dan ook zeker doen.
Dromen moet je volgen hoe spannend ze ook zijn en ik hoop dat het wordt zoals ik verwacht en dat het me brengt wat ik graag wil.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen, ik zal jullie jaloers maken met prachtige foto's en mooie verhalen.

Nogmaals bedankt lieve mensen dat jullie in mij geloven!

Tot over een klein half jaar.

Liefs Lian

Reacties

Reacties

Rennie

Lieve Lian ,
Meid heel veel succes en plezier !!

Cindy

Lief zusje
Heel veel plezier!
Maak er wat moois van!
X ons

Riemie

Veel plezier en volg je gevoel.????????

Alex

Fantastisch avontuur , maak er wat moois van en denk goed om jezelf !

Hannah

Topper je kunt het! Have so much fun! Loveyou!

Xx je bff

Betty heel to verb

Heel veel success en een mooie en plezierige Reis van tante Betty en Maxima

Astrid en Douwe

Inmiddels vlieg je van Amsterdam naar Frankfurt, overstappen en naar Bangkok. Daar wachten en dan door naar Sydney ! We zijn benieuwd hoe je het vliegen ervaart. Voor de eerste keer vliegen en dan zo'n lange reis ! You can do it ! Geniet ervan.

Doutzen en Nico

Geweldig dat je deze reis maakt Lian..we wensen je een goede vlucht toe met onvergetelijke momenten daar in het verre Australië..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active